CINE SUNTEM

Integrator de soluții la cheie pentru monitorizare la distanță
Furnizor de servicii de telecomunicații pentru performanța rețelelor wireless

Companie locală, cu sediul în București și un birou regional în Cluj-Napoca. Cu o experiență peste 12 ani în soluții de telecomunicații și monitorizare la distanță, am implementat proiecte pentru un portofoliu mare de active din diferite industrii.

Reprezentăm biroul Asentria Corporation pentru zona EMEA și implementăm soluții de tip Datacenter Management de la Nlyte, de monitorizare rețea de la InterMapper NMS, precum și de management infrastructură WinGuard PISM.

Suntem distribuitori pentru produse de infrastructură pentru rețele radio de la CommScope din 2007 și avem un portofoliu solid de proiecte în domeniul sistemelor de acoperire radio indoor (Distributed Antenna Systems).

Suntem
motivați de eficiență
și inovație.


PASIUNE

Încurajăm
comunicarea
deschisă.


RESPECT

Suntem
responsabili
și serioși.


INTEGRITATE

CE FACEM

Gândim soluții complete cu focus pe eficiență. Este promisiunea noastră pentru clienți.

Încurajăm companiile să obțină eficiență operațională și energetică folosind sistemele noastre integrate și personalizate de monitorizare la distanță, bazate pe analiza datelor.
Cu o experiență dovedită de proiecte implementate în regiunile EMEA pentru rețele de telecomunicații medii și mari, putem asigura sisteme complete, care asigură rentabilitatea investiției într-un timp scurt, fiind în același timp ecologice și ușor de utilizat.

  • Data Centere
  • Rețele Retail
  • Depozite și Logistică
  • Mediu
  • Infrastructură Critică
  • Rețele de comunicații wireless
  • Echipamente pentru infrastructură radiofrecvență
  • Sisteme de acoperire indoor

ECHIPA CLARITECH

Ești interesat de domeniul tehnologiei și îți place să lucrezi într-un mediu dinamic?

Dacă ești student sau absolvent al unei facultăți cu profil tehnic, ai cunoștințe de electronică, programare și IT, dar nu în ultimul rând dorința pentru învățare continuă și dezvoltare personală și profesională, te invităm să aplici.

Atitudinea proactivă, integritatea, loialitatea și perseverența sunt, de asemenea, valori solide care ne reprezintă și pe care le căutam în profilele candidaților aplicanți.

OPORTUNITĂȚI DE CARIERĂ

Te așteptăm în echipa noastră! Facilităm un mediu excelent de lucru și dezvoltare personală.
Iată oportunitățile de angajare pe care ți le oferim.

Ești interesat de o carieră în domeniul IT? Dacă ai cunoștințe despre microcontrolere și sisteme Linux embedded te invităm să aplici!
Apreciem atitudinea proactivă, integritatea și abilitatea de a învăța lucruri noi.

Cerințele postului

+  Înțelegerea microcontrolerelor, sisteme Linux embedded, IoT;
+  Absolvent studii tehnice (Automatică și calculatoare, Inginerie electrică sau informatică);
+  Între 2 și 5 ani experiență relevantă: sisteme Linux embedded, monitorizare SNMP, IoT, NMS;
+  Se consideră avantaj experiența cu BMS, PLC;
+  Cunoștințe despre unul dintre următoarele limbaje de programare: Python, LUA, SQL, JavaScript;
+  Disponibilitatea de a călători în interes de serviciu;
+  Dorință de învățare, suport pentru colegi;
+  Engleză nivel avansat;
+  Carnet de conducere, categ. B;
+  Abilități de comunicare, atenție la detalii și spirit de echipă;

Responsabilități principale

+  Implementarea proiectelor, în conformitate cu solicitările clienților;
+  Instalarea și configurarea echipamentelor hardware și software;
+  Suport tehnic pentru echipamentele Asentria;
+  Responsabil pentru ofertele tehnice;

Beneficii

+  Salariu motivant (incluzând: bonusuri anuale/proiect)
+  Tichete de masă, abonament clinică privată;
+  Program de lucru flexibil, inclusiv work from home.

Esti interesat de o carieră în domeniul IT?
Dacă îți place să implementezi și să dezvolți sisteme de telecomunicații, te invităm să aplici! Apreciem atitudinea proactivă, integritatea și abilitatea de a învăța lucruri noi.

Responsabilități principale

+  Efectuează activități de proiectare sisteme de telecomunicații;
+  Organizează, supraveghează, verifică și aprobă activitatea subcontractorilor;
+  Completează documente și implementează programe sau proceduri pe linia proiectării și implementării proiectelor de telecomunicații;
+  Validează soluțiile tehnice;
+  Planifică și evaluează necesarul și a consumului de materiale și echipamente;
+  Proactivitate în activitatea de mentenanță;

Alte cerințe

+  Studii superioare, profil tehnic și experiență relevantă – 1 an;
+  Disponibilitatea de a călători în interes de serviciu (maxim 40% din timpul de lucru);
+  Dorință de învățare, suport pentru colegi;
+  Engleză nivel avansat;
+  Carnet de conducere, categ. B;
+  Abilități de comunicare, atenție la detalii și spirit de echipă;

Beneficii

+  Salariu motivant (incluzând: bonusuri anuale/proiect)
+  Tichete de masă, abonament clinică privată;
+  Program de lucru flexibil, inclusiv work from home.

Profilul candidatului

+  Studii medii sau superioare de specialitate;
+  Cunoștințe în utilizarea unui smartphone și a unui laptop;
+  Carnet de conducere categorie B;
+  Abilități de lucru la înălțime;
+  Abilitatea de a lucra în echipa;
+  Atitudine pozitivă și disponibilitatea de a călători;

Responsabilități principale

+  Instalări și intervenții pentru lucrări în domeniul telecomunicațiilor;
+  Instalări echipamente radio/microunde;
+  Rețelistică.

Beneficii

+  Salariu motivant (incluzând: bonusuri anuale/proiect)
+  Tichete de masă, abonament clinică privată;
+  Program de lucru flexibil, inclusiv work from home.

Calificări

+  Studii superioare, profil tehnic;
+  Experiență pe parte tehnică;
+  3 ani experiență în vânzări;
+  Abilități de comunicare foarte bune, interacțiune cu clienții;
+  Abilitatea de a gestiona mai multe proiecte, precum si respectarea termenelor de predare;

Responsabilități principale

+  Prospectarea pieței;
+  Contactează clienții prin prezentarea ofertei și oferă suport în procesul de vânzare ;
+  Răspunde la solicitările clienților;
+  Dezvoltă noi soluții pentru îmbunătățirea produselor;
+  Furnizează analize și recomandări cu privire la noile tendințe din piață sau la competitori;

Beneficii

+  Program de lucru flexibil, inclusiv work from home;
+  Tichete de masă, abonament clinică privată;
+  Salariu motivant (incluzând: bonusuri anuale/proiect).

Descrierea rolului

Project Delivery Manager este responsabil de coordonarea proiectului de la implementare pana la finalizare, lucrand impreuna cu echipa hardware, software si administratorii de servicii IT. Colaboreaza si cu contractorii externi pentru instalari, precum si cu contractorii care se ocupa de livrarea proiectului.

Noul coleg gestioneaza imbunatatirea procesului IT, in intreaga organizatie si mentine o buna colaborare cu toate departamentele implicate.

Project Delivery Manager estimeaza nivelul de incarcare pentru proiecte si furnizeaza echipei metode de buna practica. Noul coleg sau noua colega este direct responsabil/a de livrarea cu succes a tuturor informatilor, respectand termenele limita, precum si calitatea informatiilor. Urmarirea desfasurarii proiectului, acceptante din partea clientului.

Calificari si cunostinte tehnice

+  Studii superioare finalizate, preferabil in: Automatica si calculatoare sau Tehnologia informatiilor sau Inginerie sau studii echivalente;
+  Experienta de minim 5 ani in: Project Management, preferabil in industria Telecomunicatiilor;
+  Experienta cu: IT Hardware, cunostinte software, servere, infrastructura retelelor;
+  Experienta in utilizarea echipamentelor hardware de retea (Site-uri telecom, Radio si echipament MW, Sisteme AC si DC, dezvoltare BTS);

Abilitati sociale

+  Experienta intr-o organizatie multi-culturala;
+  Limba engleza- nivel avansat, atat scris, cat si vorbit;
+  Abilitatea de a comunica eficient termeni tehnici;
+  Abilitatea de organizare a timpului;
+  Buna colaborare in interiorul echipei;
+  Atentie la detalii, abilitatea de a analiza anumite situatii si de a oferi recomandari;
+  Abilitatea a prezenta idei si informatii intr-o maniera clara si concisa, precum si capacitatea de a transmite informatii catre toate partile implicate;
+  Ascultare activa;
+  Abilitatea de a obtine informatii relevante, de a oferi feedback constructiv si de a avea in vedere rezultatul final.

Responsabilitati

+  Livrarea proiectului, planificarea, coordonarea activitatii de la faza initiala pana la faza finala, gestionarea proiectului (implementare, urmarirea implematarii site-urilor) 1.000 + de site-uri de telecomunicatii, durata proiectului este estimata intre 3 si 5 ani.
+  Definirea obiectivului proiectului, planificarea activitatii si urmarirea progresului fiecarei etape, respectarea termenelor limita, asigurarea transparentei proiectului.
+  Colaborarea cu partenerii de business prin gestionarea si prioritizarea nevoilor acestora.

Imbunatatirea procesului tehnologic

+  Gestionarea optima a resurselor aferente proiectului;
+  Buna cooperare cu partile implicate in proiect, pentru atingerea obiectivelor;
+  Managementul direct al contractorilor, urmarirea implementarii si evaluarea performantelor;
+  Acceptante din partea clientilor, gestiunea materialelor, analize de cost;
+  Vizite ocazionale pe site, intalniri legate de statusul proiectului in Orientul Mijlociu sau la sediile centrale.

Conditii de munca

+  Munca la birou sau munca de acasa;
+  Program flexibil;
+  Calatorii in interes de serviciu (Orientul Mijlociu) sau la sedii centrale (Seattle-US) – in functie de evolutia pandemiei.

Beneficii

+  Salariu competitiv si bonus anual de performanta;
+  Abonament clinica medicala privata;
+  Masina de serviciu;
+  Program de training

Dacă ți se potrivește unul dintre posturile disponibile, te invităm să aplici prin email la work@claritech.ro. Nu uita să menționezi în subiect jobul de care ești interesat.

Noi suntem motivați de pasiunea pentru tehnologie.

Pe TINE ce te motivează?

HAI SĂ NE CUNOAȘTEM