Despre noi 2018-07-16T10:31:34+00:00

Povestea noastră

Echipa Claritech s-a conturat în urmă cu 10 ani, reunind inițial un grup restrâns de ingineri pasionați, animați de dorința de a livra produse și servicii superioare în domeniul telecomunicațiilor. Toate momentele și evenimentele din parcursul companiei, de la cele mai simple proiecte până la cele mai intense provocări, fiecare dintre ele constructive în egală măsură, au marcat creșterea naturală a echipei și dezvoltarea solidă a unei companii specializate, având parteneri de încredere și un portofoliu de produse și servicii de calitate în această branșă – proiecte de infrastructură radiofrecvență, sisteme de monitorizare și control pentru spații tehnice și sisteme de acoperire radio indoor sau rețele de comunicații radio.

Putem însă menționa câteva puncte de referință cu însemnătate și reprezentative pentru evoluția companiei, care, odată depășite, ne-au motivat alegerea unor obiective și mai îndrăznețe în fiecare an.

În cooperarea noastră cu clienții și partenerii noștri ne ghidăm după principii puternice care au ca scop principal satisfacerea cerințelor clientului final.

Oferim soluții inovatoare și eficiente     

Prin prezența noastră pe piața serviciilor de telecomunicații ne-am angajat să respectăm un nivel înalt de adaptabilitate prin înțelegerea nevoilor și situațiilor cu care se confruntă clienții noștri și propunem soluții care își dovedesc eficiența pe termen lung.

Suntem dedicați și perseverenți în colaborările noastre

Cea mai importantă resursă este echipa noastră, care dezvoltă activ soluții și implementează servicii de calitate pentru clienții noștri.

Suntem flexibili, propunem soluții optime, le testăm și implementăm în timp scurt     

Ne dezvoltăm în permanență serviciile folosind o abordare bazată pe flexibilitate și claritate, luăm în considerare toate variabilele și recomandăm clienților noștri cele mai potrivite soluții tehnice (produse de radiofrecvență, sisteme integrate de telecomunicații hardware și software), pentru care asigurăm o perioadă gratuită de testare și implementare rapidă.

Suntem preocupați de îmbunătățirea continuă a performanței      

Principalele motive pentru care am reușit să obținem rezultate durabile de-a lungul celor 10 ani de activitate sunt pasiunea noastră pentru progres și interesul continuu pentru îmbunătățirea performanței. Eforturile investite cu succes în această direcție sunt confirmate de satisfacția clienților noștri și de parteneriatele de lungă durată bazate pe încredere și strânsă colaborare.

Integrăm în activitatea noastră sisteme interne avansate de management al proceselor     

Experiența ne-a învățat că proiectele cu cel mai mare succes sunt cele în care se alocă resursele în mod eficient. De aceea, optimizarea continuă a proceselor interne este unul din obiectivele noastre, astfel că ne concentrăm să le îmbunătățim în permanență prin integrarea sistemelor avansate de management al resurselor în activitățile noastre zilnice, folosind cele mai noi tehnologii software.

Cea mai importantă resursă a noastră este ECHIPA, care dezvoltă activ soluții și implementează servicii de calitate pentru clienții noștri.

Cristian Croitor

Managing Director

Bogdan Braga

Operations Manager

Radu Stoica

Technical Manager

Petre Paiu

Senior Project Manager

Dorin Cochior

Senior Radio Designer

Alina Sforaru

Marketing Manager

Dan Ștefan

Field Team Leader

Andreea Stanciu

Project Manager

Răzvan Damian

Project Coordinator

Cătălin Frone

Systems Engineer

Andra Mitrea

Operations Specialist

Ionuț Nan

Radio Engineer

Ionuț Teocan

Radio Engineer

Daniel Coman

Warehouse Coordinator

George Barbu

Operations Specialist

Cătălin Popa

Field Engineer

Valentin Dumitru

Field Technician

Bogdan Bălan

Field Technician

Adrian Ene

Radio Engineer

Dragoș Șchiaua

Radio Engineer