Recrutare 2020-02-24T17:53:05+00:00

Ești interesat de domeniul tehnologiei și îți place să lucrezi într-un mediu dinamic?

Te așteptăm în echipa noastră! Facilităm un mediu excelent de lucru și dezvoltare personală.

Dacă ești student sau absolvent al unei facultăți cu profil tehnic, ai cunoștințe de electronică, programare și IT, dar nu în ultimul rând dorința pentru învățare continuă și dezvoltare personală și profesională, te invităm să aplici. Atitudinea proactivă, integritatea, loialitatea și perseverența sunt, de asemenea, valori solide care ne reprezintă și pe care le căutam în profilele candidaților aplicanți. Iată oportunitățile de angajare pe care ți le oferim.

Ești interesat de o carieră în domeniul IT?

Dacă ai cunoștințe despre microcontrolere și sisteme Linux embedded te invităm să aplici!

Apreciem atitudinea proactivă, integritatea și abilitatea de a învăța lucruri noi.

Cerințele postului:

  • Înțelegerea microcontrolerelor, sisteme Linux embedded, IoT;
  • Absolvent studii tehnice (Automatică și calculatoare, Inginerie electrică sau informatică);
  • Între 2 și 5 ani experiență relevantă: sisteme Linux embedded, monitorizare SNMP, IoT, NMS;
  • Se consideră avantaj experiența cu BMS, PLC;
  • Cunoștințe despre unul dintre următoarele limbaje de programare: Python, LUA, SQL, JavaScript;
  • Disponibilitatea de a călători în interes de serviciu;
  • Dorință de învățare, suport pentru colegi;
  • Engleză nivel avansat;
  • Carnet de conducere, categ. B;
  • Abilități de comunicare, atenție la detalii și spirit de echipă;

Responsabilități principale

  • Implementarea proiectelor, în conformitate cu solicitările clenților;
  • Instalarea și configurarea echipamentelor hardware și software;
  • Suport tehnic pentru echipamentele Asentria;
  • Responsabil pentru ofertele tehnice;

Beneficii

  • Salariu motivant (incluzând: bonusuri anuale/proiect)
  • Tichete de masă, abonament clinică privată;
  • Program de lucru flexibil;
  • Mediu de lucru plăcut, amplasat într-o zonă centrală (Domenii)

Îți plac provocările zilnice? Îți place să găsești soluții pentru orice provocare operațională?
Dacă răspunsul este da, te invităm să aplici.

Apreciem atitudinea proactivă, integritatea și abilitatea de a învăța lucruri noi.

Profilul candidatului

  • Diplomă liceu sau studii universitare;
  • Experiență într-un rol similar, minim 2 ani;
  • Engleză nivel avansat;
  • Cunoștințe bune Microsoft Excel
  • Bune abilități de relaționare;
  • Persoană organizată;
  • Prioritizarea urgențelor;
  • Abilitatea de a lucra independent;
  • Flexibilitate și abilitatea de a se adapta rapid schimbării;
  • Dorința de învățare.

Responsabilități

Sarcini operaționale:

  • Procesează și urmărește comenzile primite de la clienți;
  • Responsabil pentru comenzile furnizorilor;
  • Verifică și operează recepțiile de marfă, organizează și coordonează transportul comenzilor până la livrare;
  • Întocmește facturile cu acuratețe și în timpul stabilit;
  • Raportare lunară către: AFM, ECOTIC, OTR (activitate cu volum redus).

Sarcini administrative:

  • Se ocupă de comenzi pentru produse papetărie și protocol;
  • Distribuie corespondența către colegi.

Beneficii

  • Salariu motivant (incluzând: bonusuri anuale/proiect)
  • Tichete de masă, abonament clinică privată;
  • Program de lucru flexibil;
  • Mediu de lucru plăcut, amplasat într-o zonă centrală (Domenii).

Profilul candidatului

Experiență tehnică (automatizări, energie, telecomunicații, IT&C), dar și abilități de comunicare și negociere.
Abilitatea de a înțelege cum se dezvoltă un parteneriat strategic.

Responsabilități principale

  • Colaborează cu managementul pentru a dezvolta și promova strategia de vânzări a companiei;
  • Dezvoltă, organizează și implementează planul de vânzări, pentru vânzări directe sau indirecte
  • Abilitatea de a crea, revizui sau edita ofertele pentru clienți;
  • Capacitatea de a prezenta soluții tehnice către terțe persoane;
  • Actualizarea cunoștințelor tehnice, în funcție de trendurile pieței;
  • Identificarea de oportunități noi.

Calificări

  • Studii superioare, profil tehnic
  • 2 ani experiență în vânzări sau roluri similare;
  • Abilități de comunicare foarte bune, interacțiune cu clienții;
  • Abilitatea de a gestiona mai multe proiecte, precum și respectarea termenelor de predare;
  • Atitudine flexibilă;
  • Atenție excelentă la detalii;
  • Carnet de conducere, cat. B.

Beneficii

  • Program de lucru flexibil;
  • Salariu motivant (incluzând: bonusuri anuale/proiect)
  • Tichete de masă, abonament clinică privată;
  • Mediu de lucru plăcut, amplasat într-o zonă centrală (Domenii)

Esti interesat de o carieră în domeniul IT?

Dacă îți place să implementezi și să dezvolți sisteme de telecomunicații, te invităm să aplici!
Apreciem atitudinea proactivă, integritatea și abilitatea de a învăța lucruri noi.

Responsabilități principale:

  • Efectuează activități de proiectare sisteme de telecomunicații;
  • Organizează, supraveghează, verifică și aprobă activitatea subcontractorilor;
  • Completează documente și implementează programe sau proceduri pe linia proiectării și implementării proiectelor de telecomunicații;
  • Validează soluțiile tehnice;
  • Planifică și evaluează necesarul și a consumului de materiale și echipamente;
  • Proactivitate în activitatea de mentenanță;

Alte cerințe:

  • Studii superioare, profil tehnic și experiență relevantă – 1 an;
  • Disponibilitatea de a călători (maxim 40% din timpul de lucru);
  • Dorință de învățare, suport pentru colegi;
  • Engleză nivel avansat;
  • Carnet de conducere, categ. B;
  • Abilități de comunicare, atenție la detalii și spirit de echipă;

Beneficii

  • Salariu motivant (incluzând: bonusuri anuale/proiect)
  • Tichete de masă, abonament clinică privată;
  • Program de lucru flexibil;
  • Mediu de lucru plăcut, amplasat într-o zonă centrală (Domenii)

Profilul candidatului

  • Studii medii sau superioare de specialitate;
  • Cunoștințe în utilizarea unui smartphone și a unui laptop;
  • Carnet de conducere categorie B;
  • Abilități de lucru la înălțime;
  • Abilitatea de a lucra în echipa;
  • Atitudine pozitivă și disponibilitatea de a călători;

Responsabilități

  • Instalări și intervenții pentru lucrări în domeniul telecomunicațiilor;
  • Instalări echipamente radio/microunde;
  • Rețelistică.

Beneficii

  • Salariu motivant (incluzând: bonusuri anuale/proiect)
  • Tichete de masă, abonament clinică privată;
  • Program de lucru flexibil;
  • Mediu de lucru plăcut, sediu amplasat într-o zonă centrală (Domenii)

Dacă ți se potrivește unul dintre posturile disponibile, te invităm să aplici prin email la work@claritech.ro. Nu uita să menționezi în subiect jobul de care ești interesat.

DESPRE CLARITECH

Companie locală, cu sediul în București și un birou regional în Cluj-Napoca, Claritech a fost înființată în 2007. De peste 12 ani oferim partenerilor noștri, principalii operatori de telefonie mobilă, soluții de design și servicii complete de instalare cu ajutorul echipelor proprii de proiectanți iBwave și de tehnicieni.

Portofoliul nostru include în mod special produse RF, dar acoperim și o gamă foarte variată de echipamente și produse software pentru infrastructură IT & Telecom, reprezentând sisteme de monitorizare și control automatizate pentru aplicații de tip datacenter, rețele de comunicații, lanțuri retail și logistică, precum și pentru sectorul industrial. Promovăm eficiența energetică și operațională prin integrarea și controlul sistemelor de electroalimentare, de aer condiționat și ventilație, precum și a sistemelor de control acces și supraveghere.

Suntem principalul distribuitor al Commscope/ Andrew Wireless, Asentria Corporation (www.asentria.com), Proxim Wireless, Intermapper software și lucrăm în parteneriat cu soluțiile software de la NLYTE și ARANET.