Recrutare 2019-11-05T22:04:06+00:00

Ești interesat de domeniul tehnologiei și îți place să lucrezi într-un mediu dinamic?

Te așteptăm în echipa noastră! Facilităm un mediu excelent de lucru și dezvoltare personală.

Dacă ești student sau absolvent al unei facultăți cu profil tehnic, ai cunoștințe de electronică, programare și IT, dar nu în ultimul rând dorința pentru învățare continuă și dezvoltare personală și profesională, te invităm să aplici. Atitudinea proactivă, integritatea, loialitatea și perseverența sunt, de asemenea, valori solide care ne reprezintă și pe care le căutam în profilele candidaților aplicanți. Iată oportunitățile de angajare pe care ți le oferim.

Profilul candidatului

Căutăm o persoană cu capacitate organizatorică și atenție la detalii care va coordona activitățile din cadrul proiectelor.
Ne dorim un coleg/colegă cu atitudine activă, integritate și perseverență cu o abordare pozitivă față de muncă și provocări. Veți face parte dintr-un grup de oameni deschiși care vor face tot posibilul să facă procesul de integrare cât mai ușor.

Descrierea jobului

Responsabilități:

  • Coordonează activitățile din cadrul proiectului, supervizând direct echipele tehnice, consultanții și alți colaboratori implicați;
  • Se asigură că obiectivele propuse au fost îndeplinite și întocmește rapoarte lunare;
  • Asigură o bună comunicare în cadrul proiectului și în cadrul departamentelor implicate;
  • Asigură rezolvarea problemelor apărute în realizarea proiectului și informează la timp echipa de management despre problemele apărute;
  • Este responsabil de acuratețea și promptitudinea cu care furnizează informații din domeniul său de activitate;
  • Este responsabil de distribuirea sarcinilor către echipele din teren și a materialelor, în conformitate cu planificarea proiectului;
  • Răspunde de respectarea indicatorilor de performanță, precum și respectarea termenelor stabilite în contracte;
  • Oferă suport tehnic echipelor și le însoțește atunci când este cazul;
  • Gestionarea stocului de materiale (ridicare, retur, consum) și echipamente.

Alte cerințe:

  • Studii medii, de preferat experiență în domeniul telecomunicațiilor;
  • Managementul timpului: capacitate de organizare și prioritizare a sarcinilor alocate;
  • Abilitatea de a gestiona mai multe proiecte, precum și respectarea termenelor de predare;
  • Atitudine flexibilă și atenție excelentă la detalii;
  • Competențe în folosirea Microsoft Office (Word, Excel);
  • Abilități excelente de comunicare, abilitatea de a se adapta unei audiențe tehnice sau non-tehnice.
  • Carnet de conducere, cat. B (Obligatoriu);

Beneficii

  • Salariu motivant (incluzând: bonusuri anuale/proiect)
  • Tichete de masă, abonament clinică privată;
  • Program de lucru flexibil;
  • Mediu de lucru plăcut, sediu amplasat într-o zonă centrală (Domenii)

Profilul candidatului

Căutăm o persoană cu background tehnic și o bună capacitate organizatorică și analitică, care să desfășoare activități de proiectare sisteme de telecomunicații.
Ne dorim un coleg/colegă cu atitudine activă, integritate și perseverență cu o abordare pozitivă față de muncă și provocări. Veți face parte dintr-un grup de oameni deschiși care vor face tot posibilul să facă procesul de integrare cât mai ușor.

Inginerul de telecomunicații va dezvolta și implementa rețele de telecomunicații, precum și sistemele și echipamentele. Analizează și proiectează toate sistemele de telecomunicații și identifică noi oportunități în vederea dezvoltării telecomunicațiilor.

Descrierea jobului

Responsabilități principale:

  • Efectuează activități de proiectare sisteme de telecomunicații;
  • Organizează, supraveghează, verifică şi aprobă activitatea subcontractorilor;
  • Completează documente și implementează programe sau proceduri pe linia proiectării şi implementării proiectelor de telecomunicații;
  • Validează soluțiile tehnice;
  • Planifică şi evaluează necesarul şi a consumului de materiale şi echipamente;
  • Desfășoară activități de instruire proprie în scopul de a asigura conformarea cu cerințele reglementărilor în vigoare din domeniul telecomunicațiilor şi orice altă cerință adițională şi pentru declanşarea corecţiilor/acţiunilor preventive, corective acolo unde este necesar;
  • Raportează către șeful departamentului orice evoluţie sau modificare.

Alte cerințe:

  • Studii superioare, profil tehnic
  • Abilități de comunicare foarte bune, interacțiune cu clienții;
  • Abilitatea de a gestiona mai multe proiecte, precum și respectarea termenelor de predare;
  • Atitudine flexibilă;
  • Atenție excelentă la detalii;

Beneficii

  • Program de lucru flexibil;
  • Salariu motivant (incluzând: bonusuri anuale/proiect)
  • Tichete de masă, abonament clinică privată;
  • Mediu de lucru plăcut, sediu amplasat într-o zonă centrală (Domenii)

Profilul candidatului

Responsabil cu controlul și monitorizarea proiectului, incluzând verificarea facturilor emise de clienți, furnizori și subcontractori.
Se asigură că toate lucrările sunt facturate și încasate corect.

Descrierea jobului

Responsabilități principale:

  • Întocmire devize;
  • Verifică stocurile de materiale;
  • Verificarea P.O.-urilor și a facturilor/proiect;
  • Validează soluțiile tehnice;
  • Urmăreste consumul de materiale și se asigură că stocul de materiale este complet;
  • Interacționează cu clienții și răspunde nevoilor acestora;
  • Comunică eficient cu project managerii implicați în procese, dar și cu clienți, furnizori, etc.

Alte cerințe:

  • Studii superioare, profil tehnic;
  • Abilități de comunicare foarte bune;
  • Managementul timpului: capacitate de organizare și prioritizare a sarcinilor alocate;
  • Atenție excelentă la detalii;
  • Competențe în folosirea Microsoft Office;
  • Managementul timpului: capacitate de organizare și prioritizare a sarcinilor alocate.

Beneficii

  • Program de lucru flexibil;
  • Salariu motivant (incluzând: bonusuri anuale/proiect);
  • Tichete de masă, abonament clinică privată;
  • Mediu de lucru plăcut, sediu amplasat într-o zonă centrală (Domenii).

Profilul candidatului

  • Studii medii sau superioare de specialitate;
  • Cunoștințe în utilizarea unui smartphone și a unui laptop;
  • Carnet de conducere categorie B;
  • Abilități de lucru la înălțime;
  • Abilitatea de a lucra în echipa;
  • Atitudine pozitivă și disponibilitatea de a călători;

Descrierea jobului

Responsabilități:

  • Instalări și intervenții pentru lucrări în domeniul telecomunicațiilor;
  • Instalări echipamente radio/microunde;
  • Rețelistică.

Beneficii:

  • Salariu motivant (incluzând: bonusuri anuale/proiect)
  • Tichete de masă, abonament clinică privată;
  • Program de lucru flexibil;
  • Mediu de lucru plăcut, sediu amplasat într-o zonă centrală (Domenii)

Dacă ți se potrivește unul dintre posturile disponibile, te invităm să aplici prin email la work@claritech.ro. Nu uita să menționezi în subiect jobul de care ești interesat.

DESPRE CLARITECH

Companie locală, cu sediul în București și un birou regional deschis în Cluj-Napoca, Claritech a fost înființată în 2007. De peste 12 ani oferim partenerilor noștri, principalii operatori de telefonie mobilă, soluții de design și servicii complete de instalare cu ajutorul echipelor proprii de proiectanți iBwave și de tehnicieni.

Portofoliul nostru include în mod special produse RF, dar acoperim și o gamă foarte variată de echipamente și produse software pentru infrastructură IT & Telecom, reprezentând sisteme de monitorizare și control automatizate pentru aplicații de tip datacenter, rețele de comunicații, lanțuri retail și logistică, precum și pentru sectorul industrial. Promovăm eficiența energetică și operațională prin integrarea și controlul sistemelor de electroalimentare, de aer condiționat și ventilație, precum și a sistemelor de control acces și supraveghere.

Suntem principalul distribuitor al Commscope/ Andrew Wireless, Asentria Corporation (www.asentria.com), Proxim Wireless, Intermapper software și lucrăm în parteneriat cu soluțiile software de la NLYTE și ARANET.